LABORATOR SCM CARITAS MEDICA, CAREI
Informații
Societatea Civila Medicala CARITAS MEDICA este o institutie fondata in anul 1992, cuprinzand medici de familie si de specialitate, chimisti, biologi, asistenti medicali, personal administrativ si tehnico-sanitar, intruniti in vederea furnizarii de servicii medicale de inalta calitate, la un pret accesibil si intr-o ambianta placuta pentru publicul larg.
Laboratorul de analize medicale în sistem ambulatoriu, aferent SOCIETĂŢII CIVILE MEDICALE CARITAS MEDICA oferă servicii la un standard ridicat.
Politica privind calitatea în laboratorul CARITAS MEDICA se axează pe asigurarea calitãţii analizelor efectuate la nivelul cerinţelor din reglementãrile naţionale şi internaţionale, din reglementãrile Ministerului Sãnãtãţii şi documentele metodologice ale instituţiilor coordonatoare.
Pentru aceasta ne angajãm pentru:
- o bunã practicã profesionalã;
- calitatea analizelor şi conformitatea cu sistemul de management al calitãţii, cu scopul primordial al asigurãrii bunastarii pacientului; asigurarea cã personalul nu este supus nici unei presiuni si influenţe interne sau externe, de ordin comercial, financiar sau de altã naturã si care sa afecteze negativ calitatea analizelor;
- conformarea managementului laboratorului cu cerintele standardului SR EN ISO 15189:2007 şi îmbunãtãţirea continuã a activitãţii;
- orientarea cãtre client (identificarea nevoilor, dorinţelor şi asteptãrilor pacientilor).
Angajamentele se vor realiza prin:
- creşterea competenţei laboratorului, îmbunãtãţirea calitãţii analizelor;
- oferirea de servicii de analizã cãtre clienţi la nivelul calitativ corespunzãtor cerinţelor acestora;
- asigurarea de localuri şi condiţii ambientale corespunzãtoare, prevãzute cu aparaturã pentru monitorizarea condiţiilor de mediu;
- asigurarea de echipamente de încercare şi mãsurare corespunzãtoare analizelor efectuate, asigurarea fondurilor necesare pentru verificarea metrologicã, etalonarea, repararea şi mentenanţa echipamentelor;
- implementarea şi menţinerea unui sistem al calitãţii;
- acreditarea şi menţinerea acreditãrii laboratoarelor;
- instruirea şi perfecţionarea continuã a personalului, familiarizarea lui cu cerinţ;ele unui sistem de asigurarea calitãţii;
- evaluarea şi analiza periodicã a modului de funcţionare a sistemului de management al calitãţii, în vederea îmbunãtãţirii acestuia.